Dünyayı değiştirebilecek yetenekte olabilirsiniz, aklınız gezegenler, cesaretiniz kıtalar fethedebilir, lakin ne kendi ne de başkasının kişiliğini bir milim yerinden oynatamazsınız.
Uyumuyorum, ama bu nedenle uyumadığımı kastetmiyorum, içten üzüntüler, gerçek üzüntüler uyumsuz insanların daha fazla uyumalarını sağlarmış, ama buna rağmen ben uyuyamıyorum. Viyana seyahati üzerinden çok zaman mı geçti? Şansımı çok mu abarttım? Süt, tereyağı ve salatanın hiç mi yararı yok bana, gıda olarak sadece senin varlığına mı muhtacım?