“Uzun vadede bütün hikayeler mutsuz biterdi”
Tıpkı bu kitaptaki hikayeler gibi. Yazar sizi hayatın derinliklerine alıyor , ceviz büfedeki siyah beyaz fotoğrafların karşısına oturtuyor. Hikaye kitaplarını okumaya başladığımdan beri 18. sayfada “işte hikaye böyle yazılır “ dediğim kitap sayısı çok azdır. Ömür İklim Demir gerçekten çok iyi bir hikaye yazarı. Her hikayenin tadı bambaşka , hele ilk iki hikaye öyle hoşuma gitti ki. Mutsuz sonla biten, hayatın bir yerinde asılı kalan , sigarasını yakmak için kibrit arayanların hikayelerini okumak da güzeldi. Hoşuma giden şey yazarın akıcı üslubu da olabilir tabi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes o kadar birbirinin aynısı ki , gelenler gidenleri ya da gidenler gelenleri aratmıyor. Galiba bu yüzden , kalabalığın yalnızlıktan hiçbir farkı yok.