İçinden geçen ama diline dökemediğin o dua var ya; Allah onu duydu. Kimse anlamasa da O seni anlıyor. 'Nasıl olacak?' diye düşünme; imkansızı mümkün kılan bir Rabbin var. O'na güven, O en güzel vekildir.🌸✨
Hayatımızda güzel bir şey mi oldu , yada çok mutlu mu olduk , o anı herkese söylemek için can atıyoruz. Sonra , o çok güzel şey nazara gelip, o gün ,bom bok oluyor.Söylememek için , götünü cimcikle, içinde tut , hiç kimseye söyleme..