Seloooşşş

Seloooşşş
@guzelselcan_
"Ve ben kitaptaki insanları,sokaktakilerden daha çok sevdim..."
GAÜN || Türkçe Öğretmenliği 3/4
70 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
"Bir kitap bizi alıp diğer kitapların üzerine çıkarmıyorsa o kitabın neresi iyidir?"
1000Kitap
Reklam
"Ben hatayı fazla güvenmekle yaptım.Tekrar güvenmeye hazır değilim;buna gücüm de yok."
Edebiyat
"Bazen yaşamın o kadar içini görebiliyorum ki birden doğrulup çevreme baktığımda kimsenin yanımda olmadığını,bana eşlik eden tek şeyin zaman olduğunu görüyorum."
Edebiyat
"Yaşarken yaşayın ! İnsan yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman,ölüm,taşıdığı dehşeti yitirir ! İnsan doğru zamanda yaşamazsa asla doğru zamanda ölmez."
Sayfa 348·Kitabı okudu
1000Kitap

Seloooşşş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
2022 2. kitabı
Irvin D. Yalom
9/10 · 70bin okunma
Reklam