Seloooşşş

Seloooşşş
@guzelselcan_
"Ve ben kitaptaki insanları,sokaktakilerden daha çok sevdim..."
GAÜN || Türkçe Öğretmenliği 3/4
70 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
"Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?"
Sayfa 13·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Öyle parlak bir ışık çağlayanı olurdu ki gözleri gökte gece bitti sanarak kuşlar cıvıldaşırdı."
1000Kitap

Seloooşşş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·133 syf.·
2022 3. kitabı
William Shakespeare
8/10 · 75,8bin okunma
Bu şehir
Islak sokaklar mevsimindeyiz artık... Bu kalabalık şehre hüzün yağar bu zamanlar... Yalnızlık yağar caddelerine... Darmadağın saçlar,ıslanmış yüzler hep yere bakar... Kahveleri bile dert yüklenir... Çayları daha bir demli... Unutulan sevgililer hatırlanır veya sevgililer unutulmaya çalışılır... Bu mevsimde vitrinleri az sulu rakı gibidir bu şehrin... Her adımın yalnızlığa uzanır... Yine de hızlı adımlar atılır, Koşulur bu sokaklarda... Herkes kendi türküsünü söyler Yüzünü buruşturarak, Herkes kendi hikayesini en acıklı sanır... Kendisi koca bir yalanken gerçeği arar bu şehir... Sokakları gibi evleri de acı doludur,gözyaşları taşar pencerelerinden... Geceleri gerçeklerini saklar da,her gün başka bir maske takar insanları... Hayatları vardır anlattıkları,bir de tek başına kalınca yaşadıkları... Aşkları bir damla gözyaşında boğulur bu şehrin... Onun için geceleri yeni hayatlar yazılır Kimsenin bilmediği zamanlara... Onun için kimse üzülmez gidenlere ve acır geride kalanlara... Herkes kendi şarkısını söyler bu şehirde, Sadece kendi acısına ağlar... Herkesin tiyatrosudur bu şehir,herkesin en yalandan sahnesi, Ve onun için bulunmayı bekler bu şehrin denizlerinde incilerin en sahtesi...
Şiir
"Benim düşlediğim aşk iki insanın birbirini sahiplenme çabasından çok daha öte bir şey."
Edebiyat
Reklam