güz hanım

güz hanım
@guzzhanim
“ben bu hikayeden sessiz sedasız nasıl çıkıp gideceğim?”
Kitap Alıntısı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“görmek ilk defadır, sonrası hep bakmak.”
Kitap Alıntısı
Olması gereken gibi
Suçlu,bütün felaketin kendi suçluluğundan ileri geldiğini hissediyorsa,suçsuzlardan daha çok acı çeker
Sayfa 125·Kitabı okuyor
Kitap Alıntısı
Orta eski olsa kabul olur mu yine de :)
“elbisem çok eski olsun fakat bahçemde en iyi güller yetişsin.”
Düşünce
O, çevresinde ki her şeyi aydınlatan bir gülümseyişti.
Sayfa 72·Kitabı okuyor
Kitap Alıntısı