Zülfü Livaneli en sevdiğim yazarlardan biridir. Bu kitabı okumayı da sabırsızlıkla bekledim ama açıkçası çok beğenmedim. Yani Serenad ve Kardeşimin Hikayesi gibi, Son Ada gibi vurucu eserlerden sonra bu kitap biraz sönük kalmış bence. Okunur mu, okunur ama o eserlerin tadını alamadım ben şahsen.