Hayata hiç isyan etmeyin.Öncelikle şunu kabul edin, hayat adil değil.Hiçbirimiz, hiçbir canlı eşit yaratılmadı.Başımıza gelenler de eşit değil.Önce hayatın adil olmadığını kabul etmelisiniz.
Okulda a,b,c,d şıkları arasına sıkışmış bir hayat sunuyorlar size.Tüm geleceğiniz a,b,c,d şıklarından hangisini seçtiğinize bağlı.Dört şıkkın arasına sıkışmış bir başarı sistemi.Okul bitip hayata atıldığınızda bir bakıyorsunuz hiç a,b,c,d şıkkı yok.Seçenekleri siz yaratıyorsunuz ve ürettikleriniz hiçbir zaman 100 üzerinden değil.