Güzide

Güzide
~just my reading diary
İngilizce Öğretmeni
YL
İstanbul
Mersin
372 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Ama şu dünyadan kimseyi gerçekten sevmeden geçip gidenlere göre yine de şanslı hissediyorum…
Reklam
İki kişi üzülmek, tek başına üzülmekten iyidir.
“İnsanın sabahları uyanınca kafasını bıraktığı yerde bulması büyük nimet… Kafamı hiçbir yerde bulamıyorum.”
Sayfa 17·Kitabı okudu
Rüya ya da gerçek, gördüğüm her güzel şeyi seninle paylaşmayınca eksik kalıyorum.
“Onca yıllık kendimim, hala kendime alışamadım. “
Alıntı