"Firakın katresi gelmez beyane, Velev kulna ila yevmil kıyame"
Kıyamet gününe kadar anlatmaya çalışsanız da ayrılık denilen meselenin zerresini anlatamazsanız.
İnsanlara umut vermek iyidir de, o umudun altından kalkamamak kötüdür. Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir Ali'm. İnsan ölür, ölüm haktır. En kötüsü, beteri, dayanılmazı umudun ölmesidir, sen bizim umudumuzu neden öldürdün Ali'm?