Türk edebiyatı klasikleri gerçekten çok kaliteli. Özellikle bu eserde realizm ve romantizm akımının uyumunu görmekteyiz. Yazar bu önemli 2 akımı Osmanlı döneminin son yıllarında yer alan " esir " konusu ile çok güzel anlatmış. Hikaye konusu ve yazarın anlatım tarzı çok güzel. Bence herkes okuması gerekiyor.