İnsanlar emeğimizle ürettiğimizin neredeyse tümünü bizden çalıyorlar. İşte yoldaşlar tüm sorularımızın yanıtı burda tek bir sözcükte özetlenebilir. İnsan, tek gerçek düşmanımız insandır. İnsanı ortadan kaldırın, açlığın ve köle gibi çalışmanın temelindeki neden de sonsuza dek silinecektir yeryüzünden. İnsan üretmeden tüketen tek yaratıktır. Süt Vermez yumurta yumurtlamaz sabanı çekecek gücü yoktur
Tavşanı yakalayacak kadar hızlı koşamaz. Genede tüm hayvanların efendisidir. Hayvanları çalıştırır karşılığında onlara açlıktan ölmeyecekleri kadar yiyecek verir geri kalanını kendine ayırır…