sessiz ol, bir şey söyleme ve ''evet'' diyemiyorsan ''hayır'' da deme, ''daha sonra'' de. bu yüzden mi insanlar ''belki'' derler ''evet'' demek istedikleri ama sizin bunu ''hayır'' olarak düşünmenizi umdukları, fakat aslında söylemek istedikleri, lütfen daha sonra bana bir kez daha, son bir kez daha sor, olduğu halde?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bugün, yeni gelen birisinin yol açtığı sıkıntı, huzursuzluk, heyecan; dünya kadar mutluluğun bir parmak ötede dolanıp durduğu düşüncesi; yanlış anlamış olabileceğim ve yitirmek istemediğim; her seferinde hakkında çok iyi düşünmem gereken insanları boyuna yakalayıp durmam; arzuladığım ve beni arzulamasına can attığım herkese yakıştırdığım korkunç şeytancıklar; sanki dünyayla benim aramda perde yokmuş da incecik kağıtlardan yapılmış sürgülü kapılar varmış gibi çektiğim perdeler; hiçbir zaman şifreli olmamış şeylerin şifresini karıştırmaya ve sonra yeniden anlaşılır hale getirmeye çalışmalar; bunların hepsi, oliver'ın evimize geldiği yaz başladı.