Hayat dediğin şey, beklemekten ibaret. Birini beklemek, bir şeyi beklemek, düzelmesini beklemek... Beklerken ömrün geçip gidiyor. Sonra bir gün dönüp bakıyorsun... ve "beklediğine değmemiş" olduğunu görüyorsun. Hayatın en büyük ironilerinden biri de bu; insan "yarınların" düzeleceğini umarken, aslında en değerli anı olan "bugünleri" bekleyerek harcıyor
-Çalı kuşu
#Hafize Nisa