📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annemin şiir defteri&Yahya Kemal Beyatlı - Söz meydanı🥀🥀🥀🥀
Zamân o gül gibi gül görmemiş zamân olalı
Gülün güzelliği dillerde destân olalı
Ne serve bakmadadır şimdi gözlerim ne güle
O şivekâr bu kaamette nev-civân olalı
Yegâne hüsn-i ilâhî odur Cemâlullah
cihana ahsen-i takvîm’den ıyân olalı
Mesâg olaydı eğer lâ-şerîke-leh derdim
naziri gelmedi âlemde hüsn ü ân olalı
O şuhu nazm ile tasvîr müşkil oldu Kemâl
Suhan rekaabeti meydân-ı imtihân olalı
youtu.be/nuhi1D1joDU bir ikindi vakti yürürken Abdurrahim Abinin sesiyle mekan şiirin ahengine kapıldı ya bi anda değişiverdi yada ellerimden tutup beni sürükledi... Aylardır evimin yakınında farketmediğim bi nehir kenarına, seyretmem için minik bi tepe ikindi vakti rızkını arayan balıklar yine gülyağı gibi güzel, batmaya dem vurmuş güneş, kulağımda eşsiz sessizliğin fısıltısıyla.. tut ellerimden şiiri.. 🌾
Tevbe, halis olduğu zaman, insan, istikametini düzeltir, yönünü Allah’a çevirir, hali güzelleşir, yeni bir hayat yaşamaya başlar. Bu yeni hayatını Allah rızası istikametinde devam ettirir ise bu hal, kulun tevbesinin kabulüne işarettir.