..magdelenalılara..
kadim orospuluk da bir yerinden tutuyor
kutsal’ın
üzgünüm, rahibelik de bir meslek
bir yerlerimize varıyor her biri
acı gibi ekşi gibi tuzlu gibi
neymişse o suçsuz sevap; mecburdur yaman günaha
ayrıca hepimiz piçiz değil mi
eğer anamızsa doğa
isa’nın babası gibi baktığım yeter / bıktım
bıktım içimden
gayemiz, sadece kaybetmiyor olmakmış gibi
yaşamaktan bıktım
muktedir ve tertemiz kendimden kendimi çıkarmalardan
geriligeldiysek hep bugünlere
bence bu yüzden gerilmişizdir
biz diyorum herbirimiz diyorum artık
ayrılmasın hiç küstahlık hepsi hepimizin
hepimiz için
bir tek çarmıhlar / ancak onlar tertemiz
vaftiz’in kendisi muktedir
bak, böyle şeyler
yalanlarda oluyor sadece, benim son sözüm
her rahibe azdan çok orospu