Eserin başlangıç kısmı yorucu gelebilir. Anlatımı saf ve ağır. Sanat filmi izler gibi bir etki bırakıyor. Okumaya devam ettikçe sizi ilginç bir şekilde sarmaya başlıyor ama ağır metin olma özelliğini hiç kaybetmiyor. Herkesin okumasını tavsiye etmem. Gerçekten sanatın içinde iseniz size bir anlam ifade edecek bir kitap. Bilmiyorum belki de herkes okumalı. Sonuçta şairin de dediği gibi "hayatını değiştirmelisin"