Arkadaşımın dogum günü hediyesi olarak elime geçen bir kitaptı.
Ve yazarın okudugum ilk kitabı oldu.
Felsefi olarak ilk okuduğum eser değil ama buna ragmen bazı yerlerde zorlandım.
İnsanı düşündüren,gerçekten ben kimim dedirten bir eser.
Zerdüşt insanlar arasında yaşamayı hayvanlar arasında yaşamaktan korkunç buluyor.
Gerçekten de öyle insan hayvanların en kötüsü en yirticisidir noktasında terbiye edilmemiş eğitilmemiş her insan yaratılmışların en kötüsü olabiliyor. Bunu birçok noktada yasayarak bizzat şahit oluyoruz zaten.
Herkesin okumasi gereken bir eser diyemiyorum maalesef
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Okuğumuz kitaplar bizi ayağa kaldırmıyorsa, ya o kitapta bir şeyler eksiktir ya da bizde iş kalmamıştır." -İbrahim Tenekeci➡Öbür Divan
#kitap #oku #okudumbitti #kitapyorumu #gençtimaş #kitapönerisi #birdahaoku #yazarperest #1tatlihuzur #okuyankadinlarkulubu #okuyucukadınlar #kitaptavsiyesi #bookphotography #photooftheday #book