Arkadaşımın dogum günü hediyesi olarak elime geçen bir kitaptı.
Ve yazarın okudugum ilk kitabı oldu.
Felsefi olarak ilk okuduğum eser değil ama buna ragmen bazı yerlerde zorlandım.
İnsanı düşündüren,gerçekten ben kimim dedirten bir eser.
Zerdüşt insanlar arasında yaşamayı hayvanlar arasında yaşamaktan korkunç buluyor.
Gerçekten de öyle insan hayvanların en kötüsü en yirticisidir noktasında terbiye edilmemiş eğitilmemiş her insan yaratılmışların en kötüsü olabiliyor. Bunu birçok noktada yasayarak bizzat şahit oluyoruz zaten.
Herkesin okumasi gereken bir eser diyemiyorum maalesef
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oysa günün birinde Yalnızlık yoracak seni, günün birinde Gururun iki büklüm olacak ve cesaretin kırılacak. "Yalnızım!" diye haykıracaksın günün birinde