Sevgili Bilge, bana bir mektup yazmıs olsaydın, ben de sana cevap vermis olsaydım. Ya da son bulusmamızda büyük bir fırtına kopmus olsaydı aramızda ve bircok söz yarım kalsaydı, bircok mesele cözüme baglanamadan büyük bir öfke ve siddet icinde ayrılmıs olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konusmak kacınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kactıgım gibi uzaklasmasaydım senden de.
Sayfa 383 - İletisim Yayınları