Peki ya Oğuz Atay'ın kitabında ki şu kısım;
-Yani bilemiyorum Olric ,
Bazıları öyle şanslı olur ki hiçbir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar .
+Ya biz efendim ?
-Bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz Olric.
Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın,sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta.