halil karadeniz

halil karadeniz
@halilkrdnz52
Öğretmen (Muallim)
Yüksek Lisans
Ordu
21 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Peki ya Oğuz Atay'ın kitabında ki şu kısım; -Yani bilemiyorum Olric , Bazıları öyle şanslı olur ki hiçbir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar . +Ya biz efendim ? -Bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz Olric.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Keşke sen ben olsan ; Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan, Keşke ben sen olsam ; Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam. " Özdemir Asaf
Alıntı
Benim aklım fikrim sende, senin gelişinde , seni ne zaman göreceğimide, seni nasıl göreceğim de, beni görür görmez ne diyeceğinde.... ~Nazım Hikmet
Edebiyat
Sabahattin Ali çok güzel özetlemiş:
Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın,sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta.
Alıntı