Halil ÜÇAĞAÇ

Halil ÜÇAĞAÇ
@halilucagac
Hayatta bir amacı olmayan arkadaştan daha zararlı bir şey olamaz!
MaşaAllah...
Allah (c.c.) hayret etmez fakat hayret ediyor olsaydı ahir zamanda imanını koruyabilen gence hayret ederdi.
Din
Reklam
Allah şahit samimiyet karşısında gözlerim doldu...
"Salonumuzu dolduran inançlı kardeşlerim olarak her birinizi ayrı ayrı hürmet ve muhabbetle selamlıyor, alınlarınızdan öpüp bağrıma basıyorum. Hoş geldiniz. Teşriflerinizden dolayı teşekkürlerimi arz ediyorum."
Sayfa 19
18 mart imiş! 17 mart ile 19 mart arası tarih işte... 17'sinde beklenmeye başlayan ve 19'unda unutulan... Bu milli şuur karşısında ağlamamak mümkün değil! Helal olsun vatansever milletimize! 37960 gün geçmesine rağmen hala hatırlıyor ve hayırla yad ediyor. Peki ne kadar yad ediyor? Bu geçen koskoca zaman diliminde sadece 104 defacık! Bu 104 gün dışında hemen hemen hiçbir zaman akıllara gelmez. Orada ne olmuş ne bitmiş say desen hiçbirimiz sayamayacak! Ama konuşmaya gelince hepimiz vatanseveriz! Gündemi değerlendir desen YouTube'da şu video trend, yok şu şarkı bu kadar dinlenmiş, geçen bu çift boşanmış vs... Ama desen ki Çanakkale'de şehit düşen on askerin ismini say(en azından muharebenin kaderini değiştirenlerden) sayabilecek bir kişi ya çıkar ya çıkmaz! Vatanseveriz ya! Bırakın Çanakkale'yi en son şehit olan askerimizin ismini soracak olsak yine kimse bilmez! Ama bir futbolcu, şarkıcı, oyuncu ne yemiş ne içmiş takır takır sayarız. Gerçi savaşın en acıklı türküsü olan "Hey Onbeşli"yi oyun havası diye çalıp oynayan biz değil miydik?! Bundan daha trajedik bir durum olabilir mi? Söylenecek o kadar çok şey var ki... Kirli dillerimize o mübarek insanları alet etmemek için bunlar yeterlidir diye düşünüyorum. Allah bize bu eşi benzeri olmayan - hikaye değil - Çanakkale'yi hatırlatan ve bizlere şehitlerimizi lafla da olsa yad edip, zaferini kutlamayı hatırlatan sosyal medyadan razı olsun! O da olmasa bu tarihi bile bilmezdik! RABBİM SEN BU VATAN UĞRUNA ŞEHİT OLAN BAŞTA ÇANAKKALE ŞEHİTLERİ OLMAK ÜZERE TÜM ŞEHİTLERİMİZE RAHMETİNLE MUAMELE ET, ONLARI PEYGAMBER EFENDİMİZ(S. A. V.)'E KOMŞU KIL. RUHLARI ŞAD OLSUN... ŞEHİTLERİMİZİN RUHLARI İÇİN VE ALLAH RIZASI İÇİN EL FATİHA...
1000Kitap
Özene özene özümüz kaybediyoruz...
"Arapçadaki ceyp kelimesinin Latince karşılığı olan (sinüs) kelimesini kullanmışlardır. Avrupalılar buna (sinüs) dedikleri için, biz de her şeyimizi Avrupalılardan aktarmağa kalktığımızdan bugün kendi mekteplerimizde kendi bulduğumuz ilimlerin adlarını onların anlamadan kullandıkları kelimelerle okutuyoruz. Onun için sinüs, kosinüs tabirlerini kullanıyoruz. Halbuki bunları bulanlar Müslümanlardır. Malın sahibi Müslümanlardır. Avrupalı bizden bunu anlamadan almış, biz de anlamadan onlardan alıyoruz. "
Sayfa 47
Hay ağzına yüreğine sağlık hocam...
"Müslümanlar sadece" Her şeyi size veriyoruz ama yalnız şu bizim ondalık sistemimizi verin. " deseler, ortada Avrupa'ya ait hiçbir şey kalamaz. Fakat beyler geliyorlar, diyorlar ki bu sizin Müslümanlık dediğiniz şey gericiliktir. Hay hay biz bu gericiliğe razıyız, yalnız bizim mallarımızı bize geri verin, çıkın bizim karşımıza da" İlericilik diye biz artık ondalık sistemi kullanmayacağız. "deyin. Yeni bir metodunu getirin de görelim sizi. Bu çeşit hesap metotlarını getirmiş ve bu çeşit ilimleri insanlığa hediye etmiş olan Müslümanlardır. Ama biz kendimizi tanımıyoruz."
Sayfa 52
Reklam