18 mart imiş!
17 mart ile 19 mart arası tarih işte...
17'sinde beklenmeye başlayan ve 19'unda unutulan...
Bu milli şuur karşısında ağlamamak mümkün değil! Helal olsun vatansever milletimize! 37960 gün geçmesine rağmen hala hatırlıyor ve hayırla yad ediyor. Peki ne kadar yad ediyor? Bu geçen koskoca zaman diliminde sadece 104 defacık! Bu 104 gün dışında hemen hemen hiçbir zaman akıllara gelmez. Orada ne olmuş ne bitmiş say desen hiçbirimiz sayamayacak! Ama konuşmaya gelince hepimiz vatanseveriz! Gündemi değerlendir desen YouTube'da şu video trend, yok şu şarkı bu kadar dinlenmiş, geçen bu çift boşanmış vs... Ama desen ki Çanakkale'de şehit düşen on askerin ismini say(en azından muharebenin kaderini değiştirenlerden) sayabilecek bir kişi ya çıkar ya çıkmaz! Vatanseveriz ya! Bırakın Çanakkale'yi en son şehit olan askerimizin ismini soracak olsak yine kimse bilmez! Ama bir futbolcu, şarkıcı, oyuncu ne yemiş ne içmiş takır takır sayarız. Gerçi savaşın en acıklı türküsü olan "Hey Onbeşli"yi oyun havası diye çalıp oynayan biz değil miydik?! Bundan daha trajedik bir durum olabilir mi? Söylenecek o kadar çok şey var ki... Kirli dillerimize o mübarek insanları alet etmemek için bunlar yeterlidir diye düşünüyorum. Allah bize bu eşi benzeri olmayan - hikaye değil - Çanakkale'yi hatırlatan ve bizlere şehitlerimizi lafla da olsa yad edip, zaferini kutlamayı hatırlatan sosyal medyadan razı olsun! O da olmasa bu tarihi bile bilmezdik!
RABBİM SEN BU VATAN UĞRUNA ŞEHİT OLAN BAŞTA ÇANAKKALE ŞEHİTLERİ OLMAK ÜZERE TÜM ŞEHİTLERİMİZE RAHMETİNLE MUAMELE ET, ONLARI PEYGAMBER EFENDİMİZ(S. A. V.)'E KOMŞU KIL. RUHLARI ŞAD OLSUN... ŞEHİTLERİMİZİN RUHLARI İÇİN VE ALLAH RIZASI İÇİN EL FATİHA...