“‘Hiçbir beklentisi olmayanlar hiç hayal kırıklığına uğramazlar,’ diyor. Ama bence hiçbir beklentin olmadan yaşamak, hayal kırıklığına uğramaktan daha kötü bir şey.”
Sarıldım. Ailenin,beraberliğin,koşulsuz sevginin gücüne bir kez daha inandım. Hastalıklar geçti. Oturup ağladım sonra tüm bu geçip gidenlerin rahatlığından. Ağaçlar gibi döktüm kuru yapraklarımı,yenilendim,tazelendim. Yeni köklenmiş bir fide gibi berrak,umutlu ve huzurlu şimdi zihnim. Ne öfkem kaldı,ne özlemim. Hepsi geçti. Hepsi geçti.