halime

halime
@halimerzgr
Vazgeçmeden de yaşanabilseydi bu sevda hak yemeden haklıca ,kural yıkmadan legalce ve boynumuza vebal almadan helalce.
Sayfa 35
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlla ki dünyada kendisini sevmeyi bilip başkalarına da zarar vermeyen biri vardır. Bir keresinde,roman karakterlerinin hepsi biraz uyumsuz kimselerdir, o yüzden yaşamın içinden sıradan insanları temsil ederler demiştin ya.Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incinip incitiyoruz işte.Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor.Hepimiz öyleyiz.Yaralayarak yaşıyoruz.
Sayfa 79·Kitabı okudu
1000k
Ve bilirim ki hala gözlerinde şiirler yüzer, ağlaya ağlaya okuduğum,okudukça boğulduğum…
Gel desen gelirdim, gittiğin uzakta bendim…
Ben olsun diye çabaladığım her şeyin olmayışını , yutkunarak seyredenim.
Sayfa 101·Kitabı okudu