Hayatının herhangi bir parçasını değiştirmenin yol açacağı sonuçlarla yüzleşemiyordu çünkü bir parça değişince diğer parçaların da değişmesi gerekecekti.
Şermin Yaşar'ın çocukluk anılarını sanırım biraz da kurgulayarak ele aldığı bir hikaye kitabı. O kadar keyif alarak okudum ki etrafımda da benden sonra okumaları için 5 kişiye verdim kitabı. Özellikle mutsuz bir dönemde yüzünüzü güldürme garantili bence. :)
Çocukluk yaralarını açan bu yüzden okurken biraz ağır gelen bir kitap. Benim tavsiyem sürekli değil de bir kitapla beraber okuyup günlük belli bir dozda maruz kalmanız. Aksi takdirde kitabı yarım bırakma ihtimaliniz olabilir.