Açıkcası kitabı sevmedim . Tek taraflı mektuplaşmalarla zaten anlaşılmaz olan ilişki Kafka nın sıkıcı anlatımıyla iyice anlaşılmaz oldu benim için. Mektuplarda duygu , his yoktu ya da bana geçmedi bilemiyorum. Uzun zamandır kitaplığımdaydı yıl bitmeden okudum ona seviniyorum :)