Ah şu yollar! Değişen sadece şehir tabelaları değildi, bir hayattan başka hayata girmekteydim aslında.Bir umutla yollardaydım.Uçuşup giden düşüncelerim kısa metraj film gibiydi...
Gururumun gerçeklerle yüzleşerek biraz hırpalanması ve ezilmesi gerekiyordu.Eğer cebimde para olsaydı, şu an sokakta yaşayan kimsesiz insanların böyle durumlar karşısında tam olarak neler hissettiklerini anlamıyor olacaktım. İyi ki yaşıyordum bunları.Çünkü yabana doğru değil, yaşama doğru bir yolculuk yapıyordum.Yaşadıkça öğreniyor ve öğrendikçe saha mutlu yaşıyordum...