O kadar çok gördüm ki ben bunu…Biri ötekine anlatıp durur, ötekinin duyup duymadığırun ya da anlayıp anlamadığının hiçbir önemi yoktur. Konuşuyorlar ya da hiç konuşmadan karşılıklı
oturuyorlardır ya, önemli olan budur işte. Karşıdakinin dinleyip dinlememesinin hiç ama hiç önemi yoktur.
"İnsanın yüreginin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor
gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadıgını görüyorsun. "