Kendimi yalnız bırakılmış, yalnız kalmış hissettiğim bir dönemde, tek yalnızın ben olmadığımı duymaya ihtiyacım varken okumuş olmanın huzuru içindeyim. Sanırım uzun zamandır aradığım başucu kitabımı da bulmuş oldum. Fournier’nin yalnız hissettiği zamanlar günlüğünün herbir sayfası ayrı ayrı okunabilicek bir eser olsa da tek seferde okumak da kesinlikle çok bütüncül bir anlatı ve düşünce akışı sağlıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖