Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde;
Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa;
Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde;
Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa;
Bil ki seni düşünüyorum.
Sevgilerin en ölmezini sana sakladım, gel!
Şimdi denizler en mavi, ormanlar en yeşil.
Seninle olayım da dünya umurumda değil!
Dinle; kalbimin vuruşundan belli oluyor seni sevdiğim...
Senden başka kimse bilmesin istiyorum;
Gözlerimin nasıl aşka çağırdını,
Bakışlarımın nasıl gel diye haykırdığını,
Gözlerimden, belli oluyor seni sevdiğim...