- Acımak! -diye bağırdı.- Bana ne diye acınsın! Diyorsun ki: " Sana ne diye acısınlar?" Evet!... Bana acımak için bir neden yok! Acımak ne, çarmıha germek beni! Çarmıha ger onu ey büyük yargıç, çarmıha ger ve sonra acı! O zaman çarmıha gerilmek için kendi ayaklarımla gelirim sana, çünkü ben sevinçlere değil, aşağılanmalara ve gözyaşlarına susamış bir insanım!...