iclal

Düşünüyordum ki insan, hayatını kötülükle değil, güzellikle yaşamalı, Allah ömrü bize bunun için vermiş olmalı.
Reklam
Yaşamın tadını çıkartmak için üstünde durabilecek küçücük toprak parçası yeterlidir, altında yatmak içinse daha da az.
O kadar basit olurdu ki her şeyi geride bırakmak.
Asil ve genç bayım! Sevdalanmak insanca bir duygudur ama insana yaraşır bir biçimde aşk duymanız gerekir.
Karanlık boş değildir, geceninde kendine ait bir şarkısı vardır.
Reklam