hanabi

Reklam
"hem ışığa esir olduk diye üzülüyorsun hem de ışığı kendinde tutmak istiyorsun." "neden olmasın, yönümüz karanlıktan ışığa doğruysa, ışıktan sonra peki, ne geliyor diye düşünemez miyim? bunun için ışık olmak istiyorsam.. anlamıyor musun, karanlığı unutamadığımız için geri dönüp ölüyoruz belki, diyorum."