Handan sarıcaoğlu

Handan sarıcaoğlu
@handan61
öğrenci
Karadeniz Teknik Üniversitesi
trabzon
trabzon
89 okur puanı
Nisan 2016 tarihinde katıldı
7/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2016 8. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2016 10:07
Namık Kemal. . Lisede çok fazla duyduğum ama bir türlü eserlerini okuyamadığım yazar. O zamanlar pek kitap meraklısı değildim sanırım. Kitaba gelecek olursam, ilk edebî roman kendisi. Gayet de güzel bir kitap hiç sıkmadı beni ordan burdan duyduğum yorumlara aldırmadım sıkıcı vs.gibi .. DİLAŞUP kendisinin sevgisine hayran kaldım. Zaten sadece filmlerde kitaplarda olur böyle karakterler. . Okurken çok üzüldüm ve sinirlendiğim yerlerde oldu en çokda ALİ BEY.. şunuda anladım ki güven denen şey olmalı, insanların söylediği herşeye koşulsuz inanılmamalı çünkü bu hem bize hemde sevdiklerimizin hayatına màl olabiliyor. Ne diyordu son sözünde SON PİŞMANLİK FAYDA ETMEZ..
İntibahNamık Kemal · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,2bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Handan sarıcaoğlu

, bir kitap okudu
7/10
·164 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2016 8. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma
İnsanoğlu garip bir yaratıktır. Zamanla her şeye alışır ve alışmadığı her şeyden korkar.
Bu kadar güzel bir gökyüzü altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu ???.
CEHALET yenilmesi gereken en büyük düşmandır.. M.KEMAL ATATÜRK