Mitoloji ile harmanlanan muhteşem bir polisiyeydi, kitabın sonunda başkomiser nevzatı görünce yüzümde oluşan o tebessüm ve yıllardır anlam veremediğim zeusun ailesini tüm gerçekliğiyle anlatan kalemi, berlin ve bergama arasında yaşanan tarihsel olaylar, kitabı izmirde ve bergama antik kentine gidip okumanın keyfi ise bir başkaydı.
teşekkürler Ahmet Ümit hem kitabı merak edip hızla okumak hem de okumayayım bitmesin istedim
Çünkü insan denen mahlukun en önemli niteliklerinden biri unutmaktı. İyiliği de kötülüğü de, acıyı da mutluluğu da, korkuyu da sevinci de unuturlardı. O yüzden aynı hataları tekrarlardı.