Allah kimseyi zayi edecek değildir. Emin Işık merhuma sormuştum bir yayın arasında: " siz onlarca profesör yetiştirdiniz, o kadar kitap okudunuz... Topluma ,sokağa ,caddeye ,metrobüstekilere,bizlere baktığınızda sizce biz kurtulur muyuz ?" O da şöyle demişti ve çok hoşuma gitmişti : " Rahmeti ve merhameti sonsuz olan Allah bu kadar insanı yakmak için yaratmış olamaz..." Yakmak için yaratmış olamaz ama bizden gayret bekliyor, minik de olsa bir performans bekliyor. Tabiri caizse affetmek için bahaneler yaratıyor , yakmak ve cezalandırmak için değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖