Handan İrişAydin

Handan İrişAydin
@handanniris
Matematik Ögretmeni
Konya
34 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Öykü Okuma Etkinliği (60-70'ler) (15 EKİM- 1 ARALIK 2018)
Etkinliğimiz sona ermiştir, katılmayı başaran, düşünüp de başaramayan herkese çok teşekkürler. _________________ Etkinlik başlamıştır , paylaşımlarınızı #35045482 iletisi altında yapabilrsiniz - iyi okumalar herkese. ------------------------- İyi pazarlar, başka bir etkinlikle devam edelim dedim hikaye ile ilgili yolculuğumuza. Küfretmeyin hemen, öykü yazmayacağız bu kez. Sitenin temasına uygun bir etkinlik olacak bu, her zaman gördüklerinizden. 1960–1970'lerin öykücülerini okuyalım diyorum, eğer siz de isterseniz. Nereden çıktı peki bu etkinlik, ne okuyacağım öyle kısa, kısa elalemin hikayesini, yazmak varken diyebilirsiniz elbette. Şaka yapıyorum tabi ki, kimsenin hayır diyeceğini sanmıyorum böyle bir okumaya, bir şeyler yazabilmek için okumak lazım ilk önce. Yoksa çok geç oluyor aklınıza gelenin zaten yıllar önce başkalarının tarafından da düşünüldüğünü öğrenmek, kalıyorsunuz sonra benim gibi:) https://1000kitap.com/yazar/vusat-o-bener zaten halen etkinliği devam eden ve hak ettiği ilgiyi yıllar sonra bu platformda bulan bir yazar (Liliyar sağ olsun) . Ama onun dışında da Sait Faik'in , Memduh Şevket'in ya da Sabahattin Ali'nin öykücülük geleneğini devam ettiren önemli yazarlarmız var 60-70'lerde. Aklıma gelenleri sıralayacağım şimdi. Atladığım vardır elbette, uyaran olursa eklerim. Soğuklar gelsin öyle başlayalım diyorum etkinliğe 15 Ekim uygun olur herhalde, 1,5 ay sonra 1 Aralık'ta da bitiririz. Katılmak isteyenler aşağıya yorum yaparsa eklerim. Daha Orhan Pamuk- Herman Hesse- Jasper Kent etkinlikleri var, nasıl okuyacağız diyen arkadaşlar da bi zahmet sıkıştırıversinler araya. Kısa kısa yazılar sonuçta :) En kötü yazarları tanıyıp Kim Milyoner Olmak İster'deki sorulara doğru cevap
Etkinlik
Handan İrişAydin
Beni de katılmak isterim 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Bu adamı goruyor musun ? Yatağını toplamış , geceleri uyumuyormus. Hep ibadet ediyormuş " diye söyleşiler. Bunu dinleyen Ebu Hanife yanındaki dostuna " İstiyorsun ya ,halk benim hakkımda nasıl düşünüyor . Söyledikleri varıd değil. Ama madem ki beni öyle biliyorlar , bundan sonra uyumayip bütün gece ibadet bana vacip oldu " diyor ve o günden itibaren yatağını topluyor. Sabahlanan namaz ve ibadetler arasında fasilalarda oturduğu yerde uyumakla yetiniyor .
Handan İrişAydin
🌸🌷
" Bu adamı goruyor musun ? Yatağını toplamış , geceleri uyumuyormus. Hep ibadet ediyormuş " diye söyleşiler. Bunu dinleyen Ebu Hanife yanındaki dostuna " İstiyorsun ya ,halk benim hakkımda nasıl düşünüyor . Söyledikleri varıd değil. Ama madem ki beni öyle biliyorlar , bundan sonra uyumayip bütün gece ibadet bana vacip oldu " diyor ve o günden itibaren yatağını topluyor. Sabahlanan namaz ve ibadetler arasında fasilalarda oturduğu yerde uyumakla yetiniyor .
Handan İrişAydin
Nasip bu guneymis demekki 😊
" Bu adamı goruyor musun ? Yatağını toplamış , geceleri uyumuyormus. Hep ibadet ediyormuş " diye söyleşiler. Bunu dinleyen Ebu Hanife yanındaki dostuna " İstiyorsun ya ,halk benim hakkımda nasıl düşünüyor . Söyledikleri varıd değil. Ama madem ki beni öyle biliyorlar , bundan sonra uyumayip bütün gece ibadet bana vacip oldu " diyor ve o günden itibaren yatağını topluyor. Sabahlanan namaz ve ibadetler arasında fasilalarda oturduğu yerde uyumakla yetiniyor .
Sedanur Demirci Yılmaz isimli okura yanıt verildi
Handan İrişAydin
Ay sedam bende bilmiyordum senin burda olduğunu 😊
5. KONYA BULUŞMASI
biliyorum daha buluşma gününe bir milyon gün var gibi görünüyor olabilir fakat günlerin aşırı derecede hızlı geçtiği malûmunca bilinen bir gerçek. Efendim biz 1000k Konya grubu olarak 5. buluşmayı gerçekleştirmek üzere okulların açıldığı hafta olan 29 EYLÜL tarihini belirledik. "yok ben utanırım, gelemem." diyorsan o işleri geçeceksin hepimiz insanız hepimiz samimiyiz nerden mi biliyorum? ilk buluşmadan itibaren hâlâ görüştüğümüz arkadaşlardan.. neyse.. BULUŞMA TARİHİ: 29 EYLÜL CUMARTESİ (yuh daha kaç gün var!) BULUŞMA YERİ: Cadde kafe bistro (sancak durağında Beyhekim kız öğrenci yurdunun hemen altında) BULUŞMA SAATİ: 15.00 katılmak istersen şu yorum kısmına bir ses bir nefes bırak.. KATILIMCILAR: Leyloi Homeless Beyza Ömer Faruk philodendron Ahmet Giray Kütük Özcan Özlen https://1000kitap.com/KorkusuzMiyav https://1000kitap.com/pinardsyc hiçkimse... Serdar https://1000kitap.com/metink_88 Mehmet Zahid ESER Esma Beyza AL https://1000kitap.com/emineayd
Handan İrişAydin
Programınızı hiç aksatmak istemem ama nasip olursa katılmakta isterim 😊 genel olarak işten 6 da çıkıyorum yada pazartesi günleri izinliyim onun harince uymuyor maalesef bana