Bu parçalanmış bedenin temsilinde mazoşizm, sapkınlık varmı dersiniz, insanın derisine kazınmış olan böylesi bir yazının çözümlemesini yapmayı yetkili kişilere bırakıyorum. Ama buna karşılık gerçek yada simgesel yaralarımı yargılama hakkını hiç kimseye vermiyorum. Yaşamım işte o yaraların üzerine kızgın demirlerle dağlanmış, zarfım saydammış. Ve bu zarf, beni fazlasıyla ele geçirerek her an bana sahip olmuş. Alışverişın güçlüğüne karşın ben o zarfı hep duyumsadım. Böylesine yoğun bir yaşamı yada o yaşamın ifadesini resimde bulan gücünü yargılamaya hiç kimsenin hakkı yoktur.