Eskiden dünya erkek ve kadından değil ,erkek-erkek , erkek-kadın ve kadin-kadindan oluşurmuş. Yani günümüzdeki iki kişilik malzemeyle bir kişi ortaya çıkarmış herkes bundan memnun bir halde yaşıyormuş. Fakat tanrı kılıcını kaptığı gibi hepsini ikiye bölmüş. Muntazam bir şekilde tam ikiye. Bunun sonucunda dünyada yalnızca kadın ve erkek kalmış ,insanlarda öteki yarilarini bulmak için arayış içinde yaşamlarini sürdürmeye başlamışlar.
Kendime bir türlü anlatamadım özlemek ne? Özlemek birini yanında istemek ama onu asla ve asla bir daha görememek ben onu görmesem o yaşasa, dünyanın öbür ucunda olsa, sesini hiç duymasam, yüzünü hiç görmesem ama bilsem o hayatta, özlemek öyle bir şeymi ...