"insanın tek başına olduğu ve hiç kimseyle konuşamadığı zaman bir şeye inanması çok zordur, işte tam da o dönemde Drogo, insanların her zaman birbirlerinden uzakta olduklarını farketti.”
Zorlu duygular söz konusuydu, herkes elinden geleni yapmıştı. Babası iyi biriydi, çabalamıştı. Kimse mükemmel değil. Bazen insanlardan kusursuz olmalarını beklersiniz ve kusursuz olamadıkları için onlardan sonsuza kadar nefret edersiniz, oysa onların suçu değildir, siizn de suçunuz değildir. Yalnızca sahip olamadıkları için size veremeyecekleri bir şey istemişsinizdir. Derken başka insanların hayatında aynısını yaparsınız. Her şeyi yüzüstü bırakan, hiç bir şeyi yoluna koyamayan siz olursunuz ….