Eylül’üm bi kaç gündür beraberdik. Seninle paylaştım bi kaç günümü ama bugün artık sevdiğime yazmak istiyorum müsaadenle🥰 Evet evet barıştık sarıldık özleştik🥰 Kırgın biraz bana biliyorum ama gönlünü alacam. Yaptığım eşekliğin farkındayım.. şimdi müsadenle eylül’üm çünkü onu çok özledim.. Sevgilimm.. Sevdiğim.. En güzel yanım.. Kurban olduğum.. Doyamadığım.. Asla doyamayacağım.. Nefesim.. Güzel gözlüm.. Can parçam.. Göz bebeğim.. Kalbim.. En güzel kokum.. Yüreğimin en güzel yanı.. İnsana çiçekler açtıran yarim.. Bugün yanımda olamayanım ama yarın için hep umudum.. Çiğerimin köşesii.. Bugün sevdiğim ama yarın daha çok sevecek olan kadınım.. Bugün özlediğim ama yarın yüreğime dolacak olan hüznüm.. Avuçlarımın içine yüzünü alıp yanağını yanağıma koymak için can attığım sevdiğim.. Kurban olduğummm.. Seni çok özledim.. Seni çok ama çok özledim.. Sen olmayınca dünya başıma yıkılıyor..
şu evreni o kadar özledim ki haniii altı çizilmemiş bir sayfası bile yoktur sonunda da öküz gibi ağladım beyzanın kitapları bitince bu evrene ışınlanayım ben 00:00 Biri Sizi Düşünüyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
youtu.be/ujHirUEX0HY?si=... Hint müziğiyle kitap uygulamasına giriş yapmayanda ne biliyim haniii😃 Öhöhöhö yargı modumuz geçici bir süre kapalıdır ve tadilattadır efenim onun yerine eğlence ve pamuk şeker modu açıldı. 😝
Müzik
Anne babalar da çocuklarıyla ilgilenmemek için akşam bahçeye inip gece 11 e kadar top oynatıyolar bahçede curcuna başım şişti yaa park diye bir yer var haniii
Şeyy yeni instagram hesabı açtım takip etmek isterseniz haniii 👉🏻👈🏻 = crimson.witchh
Hani bir şeyi çok istersek evren olsun diye uğraşıyordu? Haniii?