Kitap ALFA yayinevinden çıkan Hayır serisinden. Özellikle sevdiğimiz yazarların hayatlarından kesitler sunan kitap özellikle okumayı sevdiğiniz yazarlar varsa tavsiye ederim.
Kitap kesinlikle güzel serinin Hayır serisinin okuduğum ilk kitabı. Ne anlatıyor bu ya hu diyorsanız Marie Curie nin çocukluğunda başlayarak anlatmaya başlayan kitap karakterin neye maruz kalarak yılmadan çalıştığını anlatmaktadır . Kitabın okuyucuya kişisel gelişim tarafı gösterilmektedir. Okuyucuyu yılmadan Hayır deme cesareti yüklemekte...
Kitap sosyo-ekonomik farklılığı olan insanların ölüm nedeni, cenaze töreni üzerinden anlatmış. Ki bu farklara da içten içe fark edip hangi ekonomik koşulda öleceğinizi tahmin etmekte cabası
Öncelikle kendi hayatımda bir anekdot ile başlayacağım. Üniversite ilk yıllarında felsefe öğretmenimin bana sorduğu ilk soru ' seni sevmese dahi hayatında sevdiğin kişinin olmasını ister misin?' Cevabım hayırdı. Hocam bu duruma sırıtarak ' o zaman henüz sevmemişsin ' demişti. Buna istinaden hocamın söylediğini bu kitapla öğrendim kesinlikle. Tam 5 yıl sonra
Kesinlikle 1 otururuşta okunur.
Bu kitabı okuma istediği uyandıran 1998 Fransız yapımı Notre Dame'ın Kamburu Müzikalini kitabı okuduktan sonra izlemenizi öneriyorum
m.youtube.com/watch?v=9xzI9VL...