Hayatımın bir buçuk yılını kaybetmişim.İnsan kaybedilişin böylesine yanmaz da neye yanar ? Neyse, hayatımda pek kazanmadım ki kazanmasını öğreneyim .Ama kaybetmesini hem de şahane kaybetmesini öyle bir öğrendim ki , en zengin kazanışlara taş çıkartan bir ferahlık ve gönül açıklığıyla , gülerek kaybederim.