" Düşünmek fayda etmez. Babamın beni terk edip gitmesi de, annemin esaslı azarları da onların hastalığıydı. Aklınız anlamaya çare değildir. Bunların üstesinden kendi kendimize gelebiliriz ancak; yaşananları yutup, yaşamaya davet etmekten başka bir yol yok."
"Ve hepimizi rol yapmaya devam edeceğiz."
"Kadınların ne düşündüğünü bütünüyle anlamamız imkânsızdır, değil mi? Kastettiğim buydu. Karşınızdaki nasıl bir kadın olursa olsun, bu değişmez. Bu yüzden kör nokta sadece sizde mi vardır diye soracak olursanız, bence öyle değil. Eğer bu bir kör nokta ise biz hepimiz aynı kör nokta ile yaşamaktayız. Bu yüzden kendinizi suçlamamalısınız."
"Başka bir karaktere büründünüz mü?"
"Aynen öyle."
"Sonra yine eski karakterinize döndünüz."
"Aynen öyle." "istemesen de dönersin
Ama geri döndüğünde döndüğün yer eskisine göre biraz farklıdır. Kural böyledir. Tamamıyla öncesiyle aynı olmak mümkün değildir."
"Başka biri olabilmek eğlenceli bir şey mi?"
"Tekrar kendine döneceğini bilirsen, evet"
"Kendinize dönmeyi istemediğiniz zamanlar olmadı mı peki? "
"İnsanın Kendinden başka dönebileceği bir yer var mıdır ki?"