📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün yine senli ama hep sensizim
Senden önce düzgündüm şimdi düzensizim
Sonlu bir bedene sahip iken ben
Ölmeyecek bir aşka sahip bir sonsuzum
Ab-ı hayat oldun bendeki ölü bene
Bülbülün görmezden geldiği o dikene
Tahammülsüzken başa gelen her belaya
Razı oldum senden gelen her akına
Bu kitapla beraber bakış açımı yeniden gözden geçirdim diyebilirim, o kadar çok sevdim ki devamı olan 2. Kitabını hemen alıp onu da çabucak bitirdim ama şunu belirtmeliyim ki kuran sen her okuduğunda yeniden nazil olur sözü ilk başlarda bana güzel gelmiş olsa bile çeşitli okuma ve araştırmalarım sonucunda artık o kadar da ilgimi çekmiyor. Akicilik yönünden kitap baya iyi akıyor bu tarz doğru bilinen yanlışları ele alan kitapları hep severim velev ki kitap tamamıyla yanlış olsa bile, çeşitli fikirler her zaman iyidir benim kanaatimce ama tabiri caizse kuranda ne ararsan var iddiası bana saçma geliyor hatta yanlış hatırlamıyorsam menemenin tarifi mi ne onu bile kuranda bulabilirmişiz. Bilmiyorum artık...