....yan

....yan
@hasbiihal
"Ölmekten müthiş bir şekilde korkuyordu çünkü daha gerçek anlamda yaşamamıştı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum .Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."  
"En kolay yapılan şeyin kötülük olduğunu herkes bilir."
Bir adamı öldürdüğünde bir hayat çalarsın. Karısının onun üzerindeki hakkını, çocuklarının babaları üzerindeki hakkını da. Yalan söylediğinde birinin gerçeği bilme hakkını çalarsın. Çalmaktan daha alçakça bir hareket yoktur.