Bi çûna te re, gelek tişt ji min çûn.
Keyfa min çû, kenê min çû, hêviya min çû, baweriya min çû, xeyalên min çûn.
Bîranîn ji bîr nebûn, birîn qet derman nebûn.
Dinya li cihê xwe ma... lê em, her roj, ji hev dûrtir bûn..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Balkonumdan dağları izliyorum şehir lambaları usul usul titriyor koca şehrin göğsüne bir yanım karanlık bir yanım da şehrin kuru sessizliği içim de ise olmayan aşkın hasreti.
Yunus Talha Cindemir
"Hasreti de kederi de asil kılan, o yükü kiminle paylaştığındır. Madem susmak ve beklemek müthiş, senin sükutunda yankılanmaya her zaman razıyım."
Velhasıl kelam "Senin 'susmak ve beklemek müthiş' dediğin yerde, ben hasretinden prangalar eskittim. Kederi en iyi biz biliriz elbet ama umudu da bizim yeşertmemiz gerekmez mi?"