Hasret

Hasret
@hasretle
Yaşamda sadelik, düşüncede ihtişam.
bende bu kucak olduktan sonra iyi veya kötü ne yapılabilir kendi hayatı aleyhine binlerce defa dolap çevirmiş olan bana?
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Körüm, o halde karanlık niye benden kaçıyor?
Şiir
Benim gerçekten de bitik bir adam olduğuma inanmayı hâlâ sürdürecekseniz şayet, en azından benim çok şeye başlamak istediğim için bittiğimi ve her şey olmak istediğim için artık hiçbir şey olmadığımı kabullenmeniz gerekecek.
Alıntı
Ama artık ıstırap yoksa geriye ne kalmıştır?
Alıntı
Sahte olanı sahte olarak görüp tanımadıkça, onun siz olmadığınızı idrak etmedikçe hiçbir kalıcı değişim-dönüşüm olamaz ve siz sonunda daima illüzyona ve acıya geri düşersiniz.
Alıntı