Biliyorum ama ilkinden sonra bir cana daha kıydın mı alışkanlığa dönüyor, onu diyorum ben. İlki başlangıcı olmuyor bir şeyin ama bir şeylerin sonu oluyor. Çok fırsat çıkmadı tabii karşımıza ama dal budak saldı çıkanlar onca yılın hatırasında, hatırladıkça döndü alışkanlığa. Demem ondan alışkanlıktan konuştum o adamla diye, alışkanlıktan kaçındım yüzüne bakmaya, emindim hani, baksam, bir kurbanın gözlerini göreceğimden.